rondreis - Reisverslag uit Adeje, Spanje van nick laarhoven - WaarBenJij.nu rondreis - Reisverslag uit Adeje, Spanje van nick laarhoven - WaarBenJij.nu

rondreis

Blijf op de hoogte en volg nick

31 Mei 2017 | Spanje, Adeje

na een drukke week met veel klanten en veel op het programma nam mijn de baas me mee voor een rondreis door Tenerife. we begonnen de reis om 6 uur want we wilde namelijk de zon zien op komen om 7 uur aan de andere kant van het eiland, dit was helaas mislukt door de enorme wolken waar we in stonden, vervolgens reden we meer door naar het oosten om wat historische dingen van het eiland te verkennen. zoals de plek waar de mensen als eerste aan land kwamen en de poort waar het eerste dorpje begon in het eiland. vervolgens zijn we naar Icod de Los Vinos gegaan dit is een dorpje met de beroemde drakenboom, men beweerd dat deze boom al duizende jaren oud is vandaar de naam van het dorpje. de hele dag door hebben we kleine dorpjes bezocht en op een traditionele "12dive" wijze natuurlijk genoten van wat biertjes.

• 02 Juli 2017 - 18:56

Susanne:

Hoi Nick, klinkt als een ontzettend leuke stage. Wat doe je veel leuke dingen en wat gaaf dat je al je duikdiploma's haalt! Heel veel plezier nog en alvast een fijne vakantie!