12dive - Reisverslag uit Adeje, Spanje van nick laarhoven - WaarBenJij.nu 12dive - Reisverslag uit Adeje, Spanje van nick laarhoven - WaarBenJij.nu

12dive

Blijf op de hoogte en volg nick

23 Mei 2017 | Spanje, Adeje

ik ben hier de eerste weken goed ontvangen. we kwamen aan in tenerife zuid en werden gelijk ontvangen met een biertje. na wat kletsen en biertjes gingen we naar ons huisje. het valt me op dat de meeste mensen hier veel aan zich zelf denken. in het verkeer gebeuren veel ongelukken omdat ze niet aan anderen denken. werk hier 6 dagen per week en 10 uur per dag. vind het jammer dat ik dus nog niet zo heel veel gezien heb van het leven in tenerife. heb al 7 duiken gemaakt en heb de cursus openwater gehaald. veel gezien onderwater zoals schilpad, octopussen, barracuda's, vind het onderwater wereldje mooier dan boven water. ook vind ik het leuk dat we veel bezig zijn met de natuur, we nemen afval mee naar boven wat we vinden in de zee en zo word bij elke duik de natuur toch een beetje schoner

• 23 Mei 2017 - 15:09

Karin Swijter:

Hoi Nick,
    Ik lees al goeie observaties. Leuk! Ook het feit dat je actief bezig bent met opschonen vind ik een goeie actie. We lezen graag meer verhalen. Succes!