12dive - Reisverslag uit Adeje, Spanje van nick laarhoven - WaarBenJij.nu 12dive - Reisverslag uit Adeje, Spanje van nick laarhoven - WaarBenJij.nu

12dive

Blijf op de hoogte en volg nick

23 Mei 2017 | Spanje, Adeje

ik ben hier de eerste weken goed ontvangen. we kwamen aan in tenerife zuid en werden gelijk ontvangen met een biertje. na wat kletsen en biertjes gingen we naar ons huisje. het valt me op dat de meeste mensen hier veel aan zich zelf denken. in het verkeer gebeuren veel ongelukken omdat ze niet aan anderen denken. werk hier 6 dagen per week en 10 uur per dag. vind het jammer dat ik dus nog niet zo heel veel gezien heb van het leven in tenerife. heb al 7 duiken gemaakt en heb de cursus openwater gehaald. veel gezien onderwater zoals schilpad, octopussen, barracuda's, vind het onderwater wereldje mooier dan boven water. ook vind ik het leuk dat we veel bezig zijn met de natuur, we nemen afval mee naar boven wat we vinden in de zee en zo word bij elke duik de natuur toch een beetje schoner

  • 23 Mei 2017 - 15:09

    Karin Swijter:

    Hoi Nick,
    Ik lees al goeie observaties. Leuk! Ook het feit dat je actief bezig bent met opschonen vind ik een goeie actie. We lezen graag meer verhalen. Succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Adeje

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2017

ben terugg in nederland

08 Juni 2017

verloop

31 Mei 2017

rondreis

23 Mei 2017

12dive

30 November -0001

algemeen
nick

ik heet nick

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 3859

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: